top of page

4. Internationales Festival des Therapeutischen Erzählens


6. - 8. September 2024 in Vallendar bei Koblenz




What I will offer:


Workshop (90 min): My body tells me about my fears, really?


Where do my fears come from? Sometimes I know, sometimes I don’t!

And why shall I will look at my fears…are they not scary enough?

Can I help it?

 

In this workshop, I will offer a demo. of my work as an resonant healing practitioner in relation with the fear with a willing person of the assistance. Then, I will open a question & answer time, which I will illuminate with stories from my practices, theories, information .. on request!

 

Languages: English with some German translations

 

Workshop (90 min): Mein Körper erzählt mir von meinen Ängsten - wirklich?

 

Woher kommen meine Ängste? Manchmal weiß ich es, manchmal weiß ich es nicht!

Und warum soll ich mich mit meinen Ängsten auseinandersetzen ... sind sie nicht beängstigend genug?

Kann ich ihnen helfen?

 

In diesem Workshop werde ich eine Demo meiner Arbeit als Resonanzheilpraktikerin in Bezug auf die Angst mit einer willigen Person der Unterstützung anbieten. Danach eröffne ich eine Frage- & Antwortzeit, die ich mit Geschichten aus meiner Praxis, Theorien, Informationen ... auf Anfrage beleuchten werde!

 

Sprachen: Englisch mit einigen deutschen Übersetzungen



Would you like to know more about my work?
I invite you either to personally contact me or to take a first appointment of 30’ to get to know better each other.

Möchten Sie mehr über meine Arbeit erfahren?
Ich lade Sie ein, entweder persönlich mit mir Kontakt aufzunehmen oder einen ersten Termin von 30' zu vereinbaren, um sich gegenseitig besser kennenzulernen.

Comments


May I help you?

I offer mostly online sessions. Please directly contact me otherwise!

bottom of page